Onet.pl proponuje zupełnie nową, rewolucyjną formułę pierwszego w Polsce multimedium i intensyfikuje swoje działania związane z 10 rocznicą powstania. Od jutra – 1 czerwca 2006 roku portal rozpoczyna szeroko zakrojoną, kampanię autopromocyjną pod hasłem „Onet.pl – pierwsze multimedium dzięki Wam :-)”.Od początku roku 2006 podkreśla swoją multimedialność i interaktywność m.in. serwisami przygotowanymi z myślą o społecznościach internetowych. Sukcesy Blog Awards (ponad milion założonych blogów) i Onet Teledyski (czołowy serwis tego typu, cieszący się duża popularnością i udostępniający największą liczbę klipów) jak i trwający właśnie konkurs zorganizowany z myślą o wszystkich amatorskich twórcach muzyki rozrywkowej, którzy poddają swoją twórczość ocenie internatów – konsekwentnie realizują strategię promocji pierwszego polskiego multimedium.
– „Od dekady angażujemy się w pracę nad stałym pogłębianiem oferty programowej, produktowej i reklamowej reprezentując świat nowych multimediów cyfrowych. Teraz zapraszamy użytkowników do zupełnie nowej rzeczywistości treści multimedialnych i serwisów interaktywnych najnowszej generacji. Dzięki zacieśnianiu współpracy z telewizją TVN będziemy mogli wykorzystać ogromny potencjał cyfrowych mediów poddanych konwergencji w stopniu dotąd niespotykanym” – mówi Łukasz Wejchert, prezes Zarządu Grupy Onet.pl SA.