Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę badawczą comScore wykazało, że trzech na czterech internautów z kontynentu amerykańskiego oglądało w maju klipy wideo w sieci i poświęciło na to ponad 2,5 godziny w ciągu miesiąca.Na szczycie pod względem oglądalności znalazły się serwisy zgrupowane w Google, w których filmy wyświetlane były 1,8 mld razy. Dało to 21% udziału w globalnej oglądalności klipów we wszystkich tego typu serwisach.n
n
Drugie miejsce przypadło Fox Interactive Media, które odnotowało 680 mln wyświetleń wideo, dalej znalazło się Yahoo (387 mln), Viacom Digital (237 mln).n
n
132 mln Amerykanów obejrzało w maju w sieci chociaż jeden klip wideo. Strony Google zanotowały 64,9 mln unikalnych pobrań wideo, Fox Interactive Media 52,7 mln, a Yahoo 35 mln.
75% Amerykanów ogląda wideo w sieci
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię