Skuteczna sprzedaż w internecie coraz bardziej zależy od rozwiązań wyszukiwawczo-nawigacyjnych – twierdzą wydawcy wyszukiwarki Fablo.pl, która została stworzona ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.to rozwiązanie adresowane do sklepów, które prowadzą sprzedaż przez Internet, zwłaszcza tych, gdzie wyszukiwanie produktów sprawia trudność, z uwagi na specyfikę języka polskiego lub szerokość asortymentu.Silnik wyszukiwarki obsługuje języki fleksyjne, w których słowa występują w odmianach i różnych formach, jak w języku polskim, czy francuskim. Wyszukiwanie pokazuje dobre wyniki również wtedy, gdy użytkownik wpisze nazwę produktu z błędem ortograficznym, przestawieniem liter, czy literówką.Twórcy położyli nacisk na skrócenie czasu wyszukiwania, kluczowego dla klientów sklepów – jest kilkadziesiąt razy krótszy niż w innych rynkowych rozwiązaniach i liczony w pojedynczych milisekundach. Skrócenie całego procesu wyszukiwania i prezentacji do ułamków sekund spowodowało, że przycisk „szukaj” przestał być potrzebny.Fablo oferowane jest jako usługa (w modelu SaaS), co oznacza, że właściciel sklepu rozlicza się w oparciu o okresowy abonament.Wdrożenie Fablo polega na modyfikacji kodu strony WWW sklepu, tak aby zapytania klientów wysyłane były do serwerów Fablo, a nie do lokalnej bazy.
8.1: wyszukiwarka produktów Fablo.pl (wideo)
Może Cię zainteresować
WebInside.pl
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię
Najnowsze artykuły

Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się