Dwie pokaźne witryny społecznościowe łączą siły. Ajo.pl oraz Pino.pl będą oferować teraz wspólne usługi. – Trafiamy do tej samej grupy docelowej – razem jesteśmy w stanie zaoferować użytkownikom wiele nowych funkcjonalności i udogodnień – mówi właściciel Ajo.pl.Portale zapowiedziały wdrożenie wspólnych treści oraz nowe narzędzia dla internautów. Już w pierwszym kwartale 2009 roku przejmie wszystkie dyskusje prowadzone m.in. na forum , który skupi się tylko na działalności video. n
n
– Ze względu na dużą popularność obu portali wśród reklamodawców i ich znaczący wspólny zasięg będziemy chcieli wspólnie zaproponować rozwiązania niestandardowych form reklamy w dwóch mediach jednocześnie. Planowany jest także wspólny udział w wydarzeniach medialnych w Polsce – mówi Marcin Misztal z Ajo.pl. n
n
Jego portal zanotował we wrześniu 713 733 real users wg badania Megapanel/PBI i zajęło 15 miejsce w kategorii „Społeczności”. Z kolei serwisy rozrywkowe według tych samych badań osiągnęły zasięg 1 193 509 real users, co stawia portal na 16 miejscu w kategorii „Kultura i rozrywka”.
Ajo i Pino łączą siły
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię