Sieć ARBOnetwork wprowadziło do oferty pakiet umożliwiający emisję kampanii reklamowej o dużej intensywności w krótkim czasie. ARBOdestruction to emisja 5, bądź nawet 8 milionów odsłon kreacji reklamowej w ciągu jednego dnia.Nowy produkt obejmuje emisję formy DoubleBillboard 750×200 lub Triple Billboard 750×300 bez cappingu na wszystkich witrynach sieci ARBOnetwork. Wykorzystanie ARBOdestruction pozwala na uzyskanie efektu wizerunkowego, jak również daje możliwość wygenerowania dużego ruchu na stronie, do której prowadzi kreacja reklamowa.Pierwszymi reklamodawcami, którzy skorzystali z ARBOdestruction są: koncern BP promujący paliwa Ultimate oraz firma Polkomtel promująca Bezlik Rozmów w Simplusie.
ARBOdestruction: 8 milionów odsłon w jeden dzień
Może Cię zainteresować
WebInside.pl
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię
Najnowsze artykuły

Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się