Korzystając z tej strony zgadzasz się z polityką prywatności i regulaminem.
Akceptuj
WebInside.plWebInside.plWebInside.pl
  • Aktualności
  • Technologie
  • Technologie webowe
  • E-marketing
  • AI
  • Poradniki
Szukaj
  • Kontakt
  • Forum
WebInside.pl © 2023.
Czytasz: Ceneo.pl udostępnia system rekomendacji sklepom internetowym
Udostępnij
Zaloguj się
Powiadomienia
Aa
WebInside.plWebInside.pl
Aa
Szukaj
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Technologie webowe
  • Publicystyka
  • E-marketing
  • Poradniki
  • AI
  • Technologie
  • Artykuły partnerskie
  • Więcej
    • Kontakt
    • Mapa strony
Masz już konto? Zaloguj się
  • Aktualności
  • Technologie
  • Technologie webowe
  • E-marketing
  • AI
  • Poradniki
WebInside.pl © 2023.
WebInside.pl > Aktualności > Ceneo.pl udostępnia system rekomendacji sklepom internetowym
Aktualności

Ceneo.pl udostępnia system rekomendacji sklepom internetowym

WebInside.pl
Ostatnia aktualizacja: 11.08.2023
WebInside.pl
Udostępnij
Udostępnij

Systemy rekomendacji produktów to obecnie jedno z podstawowych narzędzi w e-commerce. Ich głównym celem jest pomoc kupującym w podejmowaniu szybszych i trafniejszych decyzji zakupowych.

Z punktu widzenia sprzedawcy główna korzyść to wzrost sprzedaży. W lutym zeszłego roku serwis Ceneo.pl wdrożył spersonalizowany system rekomendacji w swoim serwisie. Teraz udostępnia sprawdzone już rozwiązanie sklepom, które współpracują z porównywarką.

Aby zbudować skuteczny mechanizm rekomendacji, niezbędna jest wiedza o tym jakie produkty, w jakich sytuacjach są najchętniej wybierane przez kupujących. Znając zachowania i wybory jednych jesteśmy w stanie polecić właściwe produkty innym. Warunkiem jest wystarczająco duża liczba użytkowników w serwisie w połączeniu z dużą ilością produktów. Dlatego nie bez znaczenia jest fakt, że Ceneo.pl to jedna z największych witryn e-commerce w Polsce, którą miesięcznie odwiedza ponad 5 milionów użytkowników.„Bazując na latach doświadczeń, przed rokiem stworzyliśmy zaawansowany mechanizm rekomendacji produktów. Na Ceneo pojawiły się specjalne boksy z ofertami przygotowanymi indywidualnie dla każdego użytkownika. Przez rok testowaliśmy to rozwiązanie na Ceneo i muszę przyznać, że wyniki przerosły nasze oczekiwania. Nasz system rekomendacji nie tylko spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród kupujących, ale i bardzo pozytywnie wpłynął na wyniki sprzedaży. Stąd decyzja o udostepnieniu tego rozwiązania sklepom.” – mówi Anna Jasińska z Ceneo.pl

W jaki sposób dobierane są produkty do rekomendacji?

Wybór rekomendowanych produktów jest kluczem, jeżeli chodzi o skuteczność każdego systemu rekomendacji. Dlatego też w przypadku Ceneo postawiono na personalizację. Produkty do boksów dobierane są na podstawie wcześniejszych aktywności i wyborów danego użytkownika.Ważnym elementem są również zależności między samymi produktami na Ceneo.Są one grupowane na podstawie popularności, kategorii tematycznej czy marki. Specjalny algorytm decyduje, która z grup produktów wyświetla się w danym momencie, np. akcesoria najczęściej kupowane z produktem, którym interesuje się klient, albo najpopularniejsze produkty z kategorii, którą kupujący często odwiedza. Dodatkowo cały proces jest na bieżąco analizowany pod kątem jego efektywności. Algorytm sprawdza, która grupa produktów cieszy się największą popularnością i na tej podstawie „uczy się”, w jaki sposób jeszcze skuteczniej dobierać produkty w przyszłości.„Sklepy, które chcą skorzystać z systemu rekomendacji Ceneo nie muszą zawracać sobie głowy kwestiami technicznymi. Przyjęliśmy założenie, że projektowane przez nas rozwiązanie ma być maksymalnie proste w użyciu. Dlatego sprzedawca nie musi niczego programować, a my udostępniamy gotowy kod, który wystarczy wkleić w źródło strony. Tym samym chcieliśmy zadbać o tych sprzedawców, którzy nie mają czasu, ani zasobów na projektowanie swoich własnych rozwiązań, a chcieliby w sklepach mieć zaawansowany system rekomendacji.” – dodaje A. JasińskaWygląd boksów można konfigurować na wiele sposobów, zarówno jeżeli chodzi o wielkość, jak i kolorystykę. Ceneo udostępnia sklepom rekomendacje w dwóch wersjach: darmowej i płatnej. Wszystko po to, aby każdy sklep mógł przetestować nową funkcjonalność bez ponoszenia kosztów.Więcej informacji na temat rekomendacji produktów dla sklepów można znaleźć na stronie:.

Może Cię zainteresować

Pika Labs wprowadza przełom w tworzeniu filmów AI. Rewolucja w branży wideo?

Koniec Omegle. Serwis Omegle.com niespodziewanie kończy działalność

Płatna subskrypcja na Facebooku właśnie weszła w życie. Spora cena za prywatność i brak reklam

Pakiet programów graficznych od Corela jak za darmo z Humble Bundle

Nowe oskarżenia w środowisku polskich twórców internetowych: Wardęga oskarża Stuu o nieodpowiednie kontakty z nastoletnimi fankami

WebInside.pl 2023-08-11 2023-08-11
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Wydrukuj
Udostępnij
Poprzedni artykuł E-mail marketing – wprowadzenie
Następny artykuł Social Media Optimization i trendy w projektowaniu stron
Zostaw komentarz lub opinię

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły

Pika Labs wprowadza przełom w tworzeniu filmów AI. Rewolucja w branży wideo?
AI Aktualności
Koniec Omegle. Serwis Omegle.com niespodziewanie kończy działalność
Aktualności
Płatna subskrypcja na Facebooku właśnie weszła w życie. Spora cena za prywatność i brak reklam
Aktualności
Cyfrowa rewolucja w branży motoryzacyjnej. Kupuj wygodnie auto części w sklepie motoryzacyjnym online
Artykuły partnerskie
Pakiet programów graficznych od Corela jak za darmo z Humble Bundle
Aktualności Technologie webowe
Cyfrowe karty podarunkowe od WhiteBIT są dostępne za kryptowalutę w Polsce
Technologie
Nowe oskarżenia w środowisku polskich twórców internetowych: Wardęga oskarża Stuu o nieodpowiednie kontakty z nastoletnimi fankami
Aktualności
Pliki XAdES – Jak otworzyć?
Poradniki
Jak otworzyć plik GPX w Google Maps?
Poradniki
Intercity WiFi – jak się połączyć i zalogować? – Darmowy internet WiFi w pociągach PKP Intercity
Poradniki
banner
Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się

Inne polecane artykuły

AIAktualności

Pika Labs wprowadza przełom w tworzeniu filmów AI. Rewolucja w branży wideo?

2 min czytania
Aktualności

Koniec Omegle. Serwis Omegle.com niespodziewanie kończy działalność

2 min czytania
Aktualności

Płatna subskrypcja na Facebooku właśnie weszła w życie. Spora cena za prywatność i brak reklam

1 min czytania
AktualnościTechnologie webowe

Pakiet programów graficznych od Corela jak za darmo z Humble Bundle

2 min czytania
Aktualności

Nowe oskarżenia w środowisku polskich twórców internetowych: Wardęga oskarża Stuu o nieodpowiednie kontakty z nastoletnimi fankami

1 min czytania
Aktualności

Mapa schronów w Polsce – aplikacja SCHRONY

3 min czytania
Aktualności

Internetowy Słownik Nazwisk w Polsce. Odkryj tajemnice Twojego nazwiska

3 min czytania
AIAktualności

Były premier Wielkiej Brytanii: “AI może uratować światową gospodarkę”

2 min czytania
//

WebInside.pl – portal technologiczny. Aktualności ze świata technologii, webmastering, marketing internetowy, AI, poradniki.

Wszystkie kategorie

  • AI
  • Aktualności
  • Artykuły partnerskie
  • E-marketing
  • Poradniki
  • Publicystyka
  • Technologie
  • Technologie webowe

Ostatnio dodane

  • Pika Labs wprowadza przełom w tworzeniu filmów AI. Rewolucja w branży wideo?
  • Koniec Omegle. Serwis Omegle.com niespodziewanie kończy działalność
  • Płatna subskrypcja na Facebooku właśnie weszła w życie. Spora cena za prywatność i brak reklam
  • Cyfrowa rewolucja w branży motoryzacyjnej. Kupuj wygodnie auto części w sklepie motoryzacyjnym online

Kontakt

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany reklamą lub artykułem sponsorowanym?

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz do nas na kontakt@webinside.pl

WebInside.plWebInside.pl
WebInside.pl © 2023 | Mapa strony | Forum
Witaj ponownie!

Zaloguj się do swojego konta

Zarejestruj się Zapomniałeś hasła?