Coca-Cola dołączyła do długiej listy znanych marek, które wykorzystują serwisy społecznościowe w swoich działaniach marketingowych. Firma uznała, że YouTube nadaje się idealnie, by zintegrować swoich konsumentów wokoł idei świąt Bożego Narodzenia.Dzięki , klienci Coca-Coli mogą stworzyć swoje świąteczne kartki video i wysłać je do przyjaciół lub bliskich. Na stronie internauci do wyboru mają gotowe klipy video lub klasyczne reklamy Coca-Coli. Mogą dodać też swoje własne filmy i dowolnie je modyfikować. Część świątecznych klipów została przygotowana przez uznanych użytkowników YouTube w zamian za wynagrodzenie od Coca-Coli.
Wg przedstawicieli koncernu to pierwszy raz, kiedy w kampanii internetowej stosowana jest video-kartka. Dotychczas firmy bazowały głównie na animacjach i technologii flash. Coca-Cola, dzieki partnerstwu z YouTube, ma nadzieję dotrzeć do sporej grupy spośród 50 mln odwiedzających ten serwis.