K2 stworzyła witrynę realizującą zadania programu lojalnościowego Coca-Coli. Nowa witryna Coke została podzielona na cztery obszary tematyczne w tym społeczność „Uda Się!”, który jest przykładem zastosowania trendu Web 2.0 przez duże korporacje. Cała witryna posiada jeden uniwersalny system rejestracji oraz naliczania kodów, który umożliwia korzystanie z wszystkich dostępnych części . Po dokonaniu rejestracji użytkownik zbiera kody na koncie, a po zgromadzeniu odpowiedniej ilości, może je wymienić na wybrane przez siebie produkty.
Drugą częścią witryny jest społeczność internetowa . Jej głównym zadaniem jest stworzenie wirtualnego miejsca spotkań osób o podobnych zainteresowaniach. UdaSie.pl jest skierowany do osób, które mają w życiu jakieś cele czy marzenia, a wśród ludzi podobnych sobie szukają inspiracji do ich realizacji.
Wokół celów i sukcesów użytkowników tworzą się grupy ludzi, które mają podobne marzenia. Dzięki wpisom i komentarzom mogą oni wymieniać się doświadczeniami, wątpliwościami, opisywać problemy, jakie pojawiają się w dążeniu do realizacji danego celu i podpowiadać rozwiązania, jakie pomogły im dany cel osiągnąć. Obydwie grupy są względem siebie równorzędnie listowane. Zostało to zaprojektowane po to, by jeszcze lepiej kojarzyć osoby, które chcą coś osiągnąć z tymi, którym już się to udało.
– Firma Coca-Cola występuje tu jako gospodarz i opiekun serwisu, lecz nie ingeruje w tworzone, przez użytkowników treści – komentuje lider projektu, Grzegorz Gęsik z firmy Coca-Cola.
Serwis bazuje na technologii Microsoft ASP.NET 2.0, a zbiory baz danych zostały zbudowane w oparciu o rozwiązania Microsoft SQL Server 2005.