Pod egidą IAB Polska została wydana elektroniczna publikacja dotycząca marketingu afiliacyjnego. Książka, która wyjaśnia podstawowe zasady prowadzenia działań reklamowych w internecie z wykorzystaniem tzw. sieci afiliacyjnych jest rozpowszechniana bezpłatnie w internecie.“Poradnik – Marketing Afiliacyjny” opisuje jak wygląda współpraca pomiędzy reklamodawcą, wydawcą i siecią afiliacyjną, objaśnia podstawowe pojęcia, pokazuje sposób w jaki sieci afiliacyjne optymalizują kreacje reklamowe i serwis docelowy reklamodawcy. Podpowiada także jak osiągnąć wysokie zyski wykorzystując ten rodzaj reklamy.
Z usług sieci afiliacyjnych korzystają firmy różnych branż. Najszybciej ich zalety dostrzegły branże: finansowa, telekomunikacja, handel detaliczny, rozrywka i biura podróży. Sądząc po ekspansji takiego modelu prowadzenia biznesu w krajach, gdzie używanie internetu w celach marketingowych jest bardziej powszechne, również u nas będzie on stosowany coraz szerzej.
– Obecny kryzys sprzyja liczeniu każdej złotówki. Poradnik Marketingu Afiliacyjnego to dobry krok, aby przybliżyć tę dziedzinę również polskim marketingowcom – czytamy w komunikacie Open Media.
– pobierz plik PDF, 8MB.