Jak wiadomo, Facebook w zeszłym roku udał się na zakupy, wchodząc w posiadanie atrakcyjnej domeny jaką jest fb.com. Największy na świecie serwis społecznościowy musiał zapłacić organizacji non-profit 8,5 miliona dolarów za tę nazwę.
Dotychczasowym właścicielem domeny fb.com była organizacja, która zrzeszała amerykańskich farmerów. Nie wiadomo było, ile Facebook musiał zapłacić za krótką nazwę domeny, ani jakie ma być jej przeznaczenie. Poprzedni właściciel zdradził jednak, że domena została sprzedana za 8,5 mln dolarów.
Pozostaje jeszcze pytanie, do czego zostanie użyta nowa domena. Najbardziej prawdopodobne jest użycie jej na potrzeby nowej usługi, której zadaniem jest zebranie i połączenie w jednym miejscu sms-ów, e-maili i komunikatora. Każdy użytkownik będzie mógł dobrowolnie włączyć swój własny adres e-mail w domenie serwisu – i tutaj pada pytanie, czy będzie to @facebook.com, czy może fb.com?
Na tę chwilę mamy 3 domeny, które pozwalają na uzyskanie dostępu do serwisu – jest to oryginalny adres , aktualnie używany , a także najnowszy nabytek -.
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię