Najnowsze badania o zaufaniu online pokazują, że najmniej wiarygodne źródło pozyskiwania informacji to firmowy blog oraz profil firmy na portalu społecznościowym. Komu zatem ufamy w sieci najbardziej?W zestawieniu zostały uwzględnione wszelkie zasoby informacyjne, takie jak: telewizja, radio czy internet. O tym jak duży wpływ ma sieć na kreowanie opinii i podejmowanie wyborów świadczy fakt, że pierwsze 3 pozycje odnoszą się do tego źródła informacji.n
n
Za najbardziej wiarygodne internauci uznali e-maile od znajomych, które często są wykorzystywane przez firmy jako oparcie marketingu szeptanego. 60% użytkowników sieci dokonuje wyborów na podstawie opinii innych internautów. n
n
Dla połowy badanych informacje znalezione na portalach i w wyszukiwarkach są cenniejsze od tych w radiu czy telewizji. Tylko 16% internautów wierzy w informacje dostarczane przez firmowy blog.n
n
Firmowy blog – najmniej wiarygodne źródło
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię