Rozwój zakupów grupowych wyprzedził najśmielsze oczekiwania konsumentów. Zawrotna częstotliwość pojawiania się nowych ofert wywołała potrzebę sortowania i filtrowania kuponów.
Na całym świecie nieustającą popularnością cieszą się agregatory zakupów grupowych. Wg New York Times, w USA, Yipit agreguje zniżki z 360 serwisów. Na naszym rynku jesteśmy dopiero na początku tej drogi – GoDealla wyświetla propozycje z 24.
uruchomiła generowanie bezpłatnych widżetów i możliwość implementacji API, które pozwala na wyciągnięcie szczegółowych danych ze wszystkich agregowanych serwisów (np. pozwala wyświetlić wszystkie oferty z kategorii ‘Restauracje’ z Poznania).
– Obecnie trwają rozmowy z wybranymi serwisami grupowymi i sieciami afiliacyjnymi. Takie połączenie ma w przyszłości umożliwić zarabianie na zakupach grupowych praktycznie każdemu – twierdzą wydawcy serwisu.