Google oferuje internautom ogromną ilość różnych usług. Większość z nich jest dość dynamicznie rozwijana, co wymusza na gigancie z Mountain View częste informowanie o nowościach. Dotychczas działo się to za pośrednictwem blogów, ale przyszedł czas na zmiany.
Podstawowym kanałem komunikacji między Google a użytkownikami, którzy szukali informacji o nowościach w poszczególnych usługach, były blogi. Ich ilość jest naprawdę ogromna, co sprawiało, że trzeba było subskrybować naprawdę dużo stron w swoim czytniku RSS, jeżeli zależało nam na najświeższych informacjach.
Ciekawą propozycją może być Google New – serwis, który skupia wszystkie informacje dotyczące poszczególnych usług. Użytkownik wchodząc na stronę widzi, który serwis Google przeszedł jakieś zmiany, a także czego one dotyczyły. Istnieje możliwość ustawienia, aby wyświetlane były wyłącznie informacje dotyczące np. tylko Gmaila lub YouTube.
Serwis na pewno jest bardzo przydatny, ale nie wiedzieć czemu zabrakło tak podstawowej funkcji, jak obsługa kanałów RSS, która jeszcze bardziej ułatwiłaby życie użytkownikom.