W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium.Badano wyłącznie współczynnik Global Reputation Pulse – średni stopień zaufania, szacunku, podziwu oraz dobrych uczuć względem danej marki. Pierwszy etap badania rozpoczął się w styczniu. Polegał on na wyłonieniu lidera w danym państwie.W badaniu wzięły udział 32 państwa, w których ludność wybierała lidera ze swojego kraju. Zwycięzcy z poszczególnych państw kolejno przechodzili do drugiego i zarazem ostatniego etapu rankingu. Tam (kilka miesięcy później) również oceniano najbardziej wartościowe marki. Lider jednak musiał mieć wyższą reputację od średniej w danym kraju.Ranking 28. najbardziej wartościowych i zaufanych firm według Reputation Institute otwiera Google przed Sony i Walt Disney Company. W dalszej kolejności znalazły się takie firmy jak BMW,Daimler/Mercedes-Benz, Apple, Nokia, Ikea iVolkswagen. 10. miejsce zajął Intel, a 11. Microsoft.Całe zestawienie:.
Google światowym liderem zaufania
Może Cię zainteresować
WebInside.pl
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię
Najnowsze artykuły

Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się