Groupon nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony użytkowników. Aktualnie trwają poszukiwania osoby, która ma pomóc w rozszerzeniu dostępności usługi o kolejne rynki.
Aktualnie z usług Groupona można skorzystać w 35 krajach na świecie. Andrew Mason pełniący funkcję CEO w Grouponie przyznał, że pojawienie się na kolejnych rynkach jest jednym z kluczowych czynników dla dalszego dynamicznego rozwoju.
Naturalnie początkowo największym rynkiem dla serwisu Groupon były Stany Zjednoczone. Konsekwentne udostępnianie usługi w kolejnych krajach spowodowało, że większość zysków pochodzi spoza Stanów Zjednoczonych.
Pośród potencjalnych kandydatów, którzy mieliby objąć to stanowisko w Grouponie wymienia się m.in. Jasona Kilara, który na tę chwilę pełni funkcję dyrektora generalnego w . Z dość oczywistych powodów nie wiadomo jeszcze jaką decyzję podjął sam zainteresowany.
Wzrost popularności Groupona jest imponujący – aktualnie codzienne oferty przesyłane są do ponad 50 milionów subskrybentów. Jeszcze rok temu liczba ta oscylowała w granicach 2 milionów osób.
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię