Od 1 marca 2006 r. home.pl obsługuje największą w Polsce liczbę domen internetowych z końcówką “.pl” – ponad 75 tysięcy. Firmie udało się wyprzedzić Naukową i Akademicką Sieć Komputerową, która jeszcze 4 lata temu była monopolistą w zakresie rejestracji i utrzymania domeny krajowej oraz domen funkcjonalnych.W lutym 2006 r. – w wyniku agresywnej, mocno dotowanej akcji promocyjnej – home.pl zarejestrowała blisko 10 tys. nowych adresów internetowych, co – jak podaje firma – jest najlepszym wynikiem w historii polskiego rynku internetowego. Średnia liczba rejestracji nowych domen internetowych w home.pl w ostatnich 3 miesiącach przekroczyła 6,7 tys.. Firma szacuje, że do końca roku będzie obsługiwała co najmniej 120 tys. domen internetowych. Większość domen rejestrowanych jest przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
“Chcemy doprowadzić do dalszych, trwałych obniżek cen usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. Będziemy inwestować w rozwój tego segmentu rynku i promować wykorzystanie rozwiązań internetowych w biznesie” – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
6 marca 2006 r. home.pl rozpoczęła nową akcję promocyjną umożliwiającą tanią rejestrację adresów internetowych w polskiej domenie krajowej oraz domenach funkcjonalnych i regionalnych. Akcja prowadzona pod nazwą “Przebijamy cenę na wiosnę” oferuje możliwość rejestracji domen od 9.90 zł netto.
home.pl ma silną pozycję na rynku komercyjnych usług hostingowych. Firma utrzymuje ponad 20 tys. serwerów wirtualnych i 200 tys. kont poczty elektronicznej. Ubiegłoroczne przychody wyniosły 14 mln zł i były o ponad 40 proc. wyższe niż w 2004 roku.
–
–