Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu poświęconego rzucaniu palenia. Projekt stanowi element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą.Serwis jest elementem kampanii NiQuitin trwającej kilkanaście tygodni. Na przykładzie Beaty – palaczki, która po 12 latach rzuciła palenie, pokazywany jest w mediach proces rzucania palenia za pomocą plastrów NiQuitin. W TV oraz na stronie prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem.
Strona to jedna z niewielu stron produktowych w polskim Internecie wykorzystujących tak szeroko możliwości tego medium. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem.
– Żeby zainteresować internautę produktem, należy zaproponować mu atrakcyjną i przejrzystą formę przekazu. Zamiast czytać przeładowaną treścią ulotkę o plastrze wspomagającym proces rzucania palenia, odbiorcy wolą zobaczyć na ludzkim przykładzie, jak ten produkt działa – powiedział Marcin Maj, Client Service Director. – Firmie GlaxoSmithKline zaproponowaliśmy, aby serwis internetowy skupiał się wokół bohaterki, z którą rzucający palenie internauci mogą się identyfikować.