Już 26 listopada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr odbędzie się drugie z cyklu spotkań skierowanych do osób zainteresowanych Internetem. Imprezie patronuje Webinside.pl.
Podobnie jak w przypadku pierwszego nie narzucono z góry tematyki spotkania. W jednym miejscu można zapoznać się z najciekawszymi trendami w marketingu, e-commerce czy mediach społecznościowych.
Nowością w tej edycji są dwa panele dyskusyjne: jeden dotyczyć będzie prywatności w Internecie, a drugi nowych trendów w e-commerce.Tematyka drugiego InternetDay obejmie szereg zagadnień. Wystąpi m.in Anna Robotycka (faceADDICTED), która opowie o tym jak łączyć social media z social responsibility, a Filip Miłoszewski na przykładzie Listonik pokaże jak można promować aplikacje mobilne.
Dzięki prelekcji Adama Zygadlewicza oraz Filipa Głowacza (Happy Media) dowiemy się jak przekładać trendy internetowe na świat offlineu. Natomiast założyciele agencji WeAreMedia nauczą nas: Jak zaangażować 100 tys, fanów w 10 dni na Facebooku.