Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.
Po powodzi, która przeszła wiosna przez lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać
i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.
Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie , zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce – Google, turystycznym serwisie , a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy spacerowniki.
– “Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną” – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.