ARBOinteractive Polska zrealizowało internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Celem kampanii jest uświadomienie, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.
Działania podzielono na dwa etapy – pierwszy zrealizowany został w okresie przedświątecznym, drugi rozpoczął się w długi majowy weekend. W obu etapach wyemitowano w sumie 4 mln odsłon formy V2doublebillboard w zasięgowym pakiecie sieci V2Media.
Po kliknięciu w baner reklama ekspandowała emitując pełnoekranowy spot wideo. Wykorzystano tu film znany również z telewizji. Jako wsparcie internetowych działań wideo na zasięgu sieci ARBOnetwork zrealizowano akcję CPC obejmującą Billboarda, Double billboarda i Rectangle.
– W kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wykorzystano kreacje wywołujące u odbiorców silne emocje. Zabieg ten ma na celu wywołanie społecznej dyskusji na temat obniżenia liczby wypadków drogowych w Polsce” – mówi Robert Olszewski, ARBOinteractive Sales Director.Według raportów policji wypadki spowodowane niedostosowaniem prędkości do warunków ruchu stanowiły w 2009 roku 31% wszystkich zarejestrowanych wypadków w Polsce. W ich wyniku zginęło 1 432 osób, a 15 876 zostało rannych.Szczegóły akcji na .