Z początkiem miesiąca ruszyła wersja testowa serwisu Krytycy.pl. Jego celem jest połączenie interesów reklamodawców i blogerów na wzajemnie akceptowanych warunkach. Czy grozi nam wysyp komercyjnych tekstów na blogach?
Za pośrednictwem serwisu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do swojej grupy docelowej. Zasada działania witryny jest dość prosta. n
n
Blogerzy na zlecenie reklamodawców opisują ich produkty i usługi, w swoim własnym stylu, na swoim blogu. Śledząc przebieg kampanii w Krytycy.pl reklamodawca ma dostęp do informacji zwrotnych od czytelników blogów. – Jednocześnie taki rodzaj kampanii daje pozytywne efekty SEO – zaznaczają twórcy witryny. n
n
Bloger sam decyduje o jakich produktach czy usługach chce napisać. Może pisać recenzje bądź informacje prasowe. W ramach serwisu Krytycy.pl autor artykułów może ustalać swoje stawki za tekst. Autorzy wymagają jednak, aby każdy sponsorowany tekst był podpisany jako artykuł reklamowy. n
n
Niewątpliwie jest to ciekawa inicjatywa na polskim rynku blogów. Jak się potoczą jej losy będziemy mogli obserwować w najbliższym czasie. Oby tylko wysyp tekstów reklamowych nie przyćmił głównej idei blogowania, którą jest rzetelna i subiektywna opinia. n
n