Polskie portale przyjęły strategię powielania pomysłów swoich konkurentów i uruchamiania w ten sposób sprawdzonych już projektów internetowych. W ten sposób doczekamy się sytuacji, w której każdy portal będzie posiadał takie same serwisy patronackie. Na oryginalny pomysł mało kogo stać.Przykładów można by mnożyć w nieskończoność. Za najnowszy można podać Wirtualną Polskę, która w zeszłym tygodniu będący odpowiednikiem projektu Onetu – Zumi.pl.
Dziś także przez WP uruchomiony został kolejny serwis, którego odpowiedników w polskiej sieci nie brakuje. wydawcy określają jako “wysmakowany, wyjątkowy, z najwyższej półki”. Witryna bowiem ma nawiązywać do drogich gadżetów i sztuce za miliony.
Najbardziej znany odpowiednik? Serwis o wyjątkowo podobnej nazwie od portalu o2.pl.
– Nie jesteśmy pierwsi na tym rynku, ale od konkurencji chcemy odróżnić się tym, iż pisać będziemy o luksusie w najlepszym, światowym wydaniu – powiedział Piotr Maślak, koordynator serwisu.