Opublikowano nową wersję portalu jednego z najpopularniejszych polskich seriali – “M jak miłość”. Wydawcy witryny postawili przede wszystkim na część stricte społecznościową. Odświeżony design witryny zawiera więcej odcieni różu i czerwieni.Uproszczona została struktura serwisu, poprawiona ergonomia nawigacji i dostęp do materiałów.
Nacisk położono na rozbudowę dwóch głównych części witryny: serialowej i społecznościowej, które skupiają spectrum informacji o serialu jak również są areną działań użytkowników należących do społeczności fanów “M jak miłość”.
Według wydawców witryna będzie pierwszym w polskim internecie serwisem serialu, prowadzącym działania społecznościowe, dającym internautom możliwość zakładania kont oraz zrzeszania się w grupy (np. fankluby danych aktorów), nawiązywania znajomości z innymi fanami, śledzenia bieżących zmian w serwisie, jak również swoich własnych akcji.
Dodawanie komentarzy do artykułów i profili innych użytkowników, rozwiązywanie ankiet, quizów są punktowane i mogą być wymienione na gadżety do profilu: między innymi pakiety multimedialne, dzięki którym zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać własne filmiki, zdjęcia i muzykę.