Na rynku agencji PR zadebiutowała właśnie marka Profeina. Nowy butik komunikacji i PR wyspecjalizowany jest w obsłudze internetowych przedsięwzięć.
Markę stworzyły Magdalena Górak – była redaktor prowadząca magazynu Internet Standard oraz była rzeczniczka firmy Artegence oraz Berenika Anders.Filozofia jest oparta na pięciu zasadach: dobre relacje, specjalizacja, kreatywność, celowość oraz ścisła współpraca z klientem.
– Stawiamy przede wszystkim na kreatywność w komunikacji. W porównaniu do zagranicznych rynków polski PR jest wciąż za grzeczny, a główne skojarzenia klientów z PR krążą wokół poprawnych ortograficznie komunikatów prasowych. Chcemy swoimi działaniami pokazać, że warto wybierać rozwiązania nie tylko standardowe i niestandardowe, ale po prostu skuteczne – podkreśla Magdalena Górak z Profeiny.
W ofercie firmy znajdują się takie usługi jak: opracowanie strategii komunikacji, jej integracja, budowanie statusu eksperta branżowego oraz nowe na polskim rynku usługi z zakresu ochrony marki i odbudowy reputacji, które są możliwe dzięki jednoczesnym komunikacyjnym jak i prawniczym kompetencjom twórczyń Profeiny.Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszy .