Serwisy mapowe rodzimych portali, za wyjątkiem Zumi.pl firmowanego przez Onet, są daleko za czołówką jeśli chodzi o ich wykorzystanie przez polskich internautów. Do lokalizatorów Wirtualnej Polski i Interii należy zaledwie 3% całego rynku.
Badania Megapanelu pokazują, że używa 4 miliony 300 tys. polskich użytkowników internetu, co przekłada się na zasięg 26%. Z uwagi na swój interfejs mapy spod znaku G notują stosunkowo mały wskaźnik odsłon, który wynosi 12 milionów.
Reklamowany w telewizji i na łamach portalu Onet.pl lokalizator jest jedynym, który dotrzymuje kroku gigantowi z Mountain View. Zumi.pl notuje miesięcznie oglądalność na poziomie 3 milionów 250 tys. unikalnych użytkowników oraz 32 mln. odsłon.
Pomiędzy dwójką liderów, a pozostałymi witrynami jest duża przepaść. Trzeci najpopularniejszy serwis mapowy () ma już mniej niż milion użytkowników (ponad 800 tys. real users) i zasięg na poziomie 5%. Podobne wyniki notują i .
Dopiero na 6. miejscu znajduje się lokalizator portalu Interia.pl (Map24) z zasięgiem nie przekraczającym 2% (300 tys. użytkowników). Słabe wyniki notuje także wydawany przez portal Wirtualna Polska (250 tys. real users, zasięg 1,49%), którego wyprzedza jeszcze – prywatny serwis oparty na … mapach Google.