W 2006 roku najwięcej zainteresowanych gromadziły aukcje, które były polecane w znanych programach telewizyjnych. Skuteczna była też indywidualna reklama na głównych stronach znanych portali, które odsyłały do aukcyjnych stron partnerskich. Na aukcji, która przyciągnęła zdecydowanie największą liczbę oglądających, sprzedawano . Na stronę z opisem przedmiotu wchodziło dziennie około 37 tysięcy ludzi, czyli w przybliżeniu tyle, ile odwiedza średniej wielkości hipermarket. W skali dwóch tygodni aukcyjny licznik pokazał ponad 560 tysięcy przeładowań. Aukcja była przez pewien czas promowana na stronie głównej portalu Onet, zareklamowano ją też w programie Kuby Wojewódzkiego.n
n
w stroju znanej polskiej projektantki Ewy Minge odsłaniana była ponad 410 tysięcy razy. Głównie dlatego, że reklamowano ją intensywnie na główniej stronie Wirtualnej Polski. n
n
Szymon Majewski, przeprowadzając , zaciekawił również sporą grupę osób. Aukcyjną stronę odsłaniano blisko 260 tysięcy razy.n
n
Robert Kubica, który nie posiada własnego telewizyjnego programu, przyciągnął na kierowcy F1 nieco mniej zainteresowanych – licznik osiągnął 240 tysięcy odsłon.n
n
Z aukcji propagowanych przez znane media można wymienić: i , który należał do znanego artysty Kazika Staszewskiego.n
n
Pod koniec roku na internetowych aukcjach zaistniał w związku z wyborami Krzysztof Kononowicz, wylansowany całkowicie przez globalną sieć. Określenie jest znane dziś większości osób.n
n
Najpopularniejsze aukcje 2006
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię