Najpopularniejsze miejsca w polskim internecie pod względem długości czasu spędzonego przez użytkownika to Epuls, Google i Onet. Tak wynika z najnowszych danych publikowanych w ramach badania Megapanel PBI/Gemius.W kategorii „Ranking witryn według miesięcznego czasu” znalazło się dwadzieścia największych polskich serwisów i stron internetowych. W zestawieniu przedstawiono łączny czas jaki spędzili wszyscy internauci na wybranych witrynach oraz średni czas na użytkownika.
W tej ostatniej kategorii pierwsze miejsce zajął serwis – przeciętny użytkownik spędza w nim miesięcznie 8 godzin i 7 minut. Drugie miejsce przypadło – średni czas to 6 godzin i 24 minuty miesięcznie, a trzecie portalowi – 6 godzin i 20 minut.
– Ten wynik jest dlatego tak istotny, bo pokazuje siłę danego serwisu jako społeczności – komentuje Łukasz Mentel, dyrektor zarządzający Epuls.
Wśród serwisów społecznościowych uwzględnionych w tym badaniu znalazły się także grupa – średni czas użytkownika 5 godz. i 32 min.; – 4 godz. i 2 min.; – 1 godz. i 48 min. oraz grupa Gadu-Gadu – 42 minuty.