Kryzys w sektorze budownictwa nie przeszkodził (a może nawet pomógł) polskiej sieci NOMI na debiut sklepu internetowego.
– Dotychczas, klienci sklepu korzystali ze strony internetowej marki jedynie jako z katalogu produktów. To dlatego jednym z wyzwań przy projekcie okazało się wdrożenie funkcjonalności umożliwiających zakupy online i jednocześnie takie przygotowanie portalu, które nie zaburzy dotychczasowego postrzegania portalu – wyjaśnia Maciej Nikiel, Project Manager w Grupie Unity.
Pierwszy etap wdrożenia dodatkowego kanału sprzedaży obejmował utworzenie katalogu produktów oraz umieszczenie regularnie aktualizowanych gazetek promocyjnych na stronie internetowej. Ponadto, specjaliści Empathy uruchomili system mailingowy umożliwiający zaawansowaną komunikacją z Klientami. Zaprojektowane rozwiązanie e-commerce okazało się sukcesem i obecnie pełen wachlarz produktów dla domu i ogrodu jest już dostępny bez konieczności opuszczania czterech kątów.Co więcej, wdrożenie pozwoliło na naturalną transformację użytkowników katalogu w użytkowników e-commerce. Dzięki nowej formie komunikacji, podwyższono skuteczność działań promocyjnych, a zmiany graficzne na stronie przyczyniły się do odświeżenia całego wizerunku marki.NOMI, marka zatrudniająca ponad 1500 osób, jest obecna w 29 miastach Polski. Oprócz artykułów do prac budowlanych, i wykończeniowo dekoracyjnych, oferuje również wyposażenie łazienek, kuchni, ogrodu oraz artykuły sezonowe.