Ruszyła nowa strona internetowa Gatty. Odświeżona witryna ma za zadanie podkreślać wyjątkowy styl i charakter firmy, pozycjonując ją jako markę, która dba o kobiety i ich piękny wygląd. marki Gatta jest przede wszystkim witryną wizerunkową – wykorzystuje profesjonalne zdjęcia prezentując bogactwo kolekcji dostępnych w ofercie. Jak zapewniają pracownicy, przy realizacji projektu strony kierowano się estetyką. Firmie Ferax Iril, właścicielowi Gatty, zależało na wykorzystaniu w pełni potencjału i prestiżu marki oraz na podkreśleniu roli Justyny Steczkowskiej jako ambasadora marki.
Stronę zaprojektowano również z myślą o jak najatrakcyjniejszej prezentacji asortymentu Gatty. Starano się powiązać funkcjonalny charakter produktów z emocjami. Dzięki temu, strona uwiarygodnia wizerunek marki, przekonując, że produkty Gatty dodają kobiecie elegancji i sprawiają, że staje się ona piękniejsza i bardziej świadoma swego tajemniczego uroku 🙂
Za projekt strony odpowiada Studio DN Design Group.