Zespół odpowiedzialny za rozwój Facebooka dokłada wielu starań, aby wyciągnąć możliwie jak najwięcej z potencjału, jaki drzemie w Facebooku. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że ich fanpage pozwala na promowanie wybranych wpisów.
Właścicielom profili fanowskich zależy na tym, treści publikowane przez nich dotarły do możliwie jak największej liczby użytkowników – w wielu przypadkach jest to dość mocno utrudnione, z powodu ogromnej liczby informacji, z jakimi stykają się osoby korzystające z serwisu Facebook.
Nowy sposób promocji treści jest bardzo prosty. Użytkownik publikując nowego posta ma możliwość skorzystania z opcji “promote” – cena skorzystania z tej formy reklamy jest uzależniona przede wszystkim od tego, jak wiele osób “lubi” nasz profil – zazwyczaj jest to kwota od kilku do kilkuset dolarów.
Co w zamian uzyskuje właściciel takiego profilu? Przede wszystkim większą szansę na dotarcie do wszystkich użytkowników. Treści są promowane zarówno w desktopowej wersji serwisu, jak i jego mobilnej odsłonie. Wpis będzie widoczny dla użytkowników przez nawet trzy dni. Po zakończeniu akcji promocyjnej możliwe jest sprawdzenie, do jak dużej części użytkowników udało się dotrzeć.
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię