Najstarszy polski serwis społecznościowy dla młodzieży przeszedł rewolucyjne zmiany. Witryna ma nowe logo i design, przebudowane profile użytkowników oraz zmienioną strukturę.
Zgodnie z przyjętą strategią serwis ma mieć bardziej “dynamiczny i ostry charakter, ma być skierowany do kreatywnej młodzieży, która nie boi się zdecydowanego wyrażania swojego stylu”.
Największe zmiany zaszły w profilach użytkowników. Niektóre sekcje zostały zmienione, inne połączone, co wpłynęło na sposób poruszania się po stronie serwisu.
– Będzie dynamiczniej i nowocześniej, będzie ostrzej i miejscami kontrowersyjnie. Nie będziemy przekraczać pewnych granic i nie puścimy spraw na żywioł, ale przestaniemy być grzeczni. To społeczność nastolatków i taki ma mieć charakter. Chcemy sprawić, żeby epuls nie miał w swoim segmencie alternatywy – mówi Michał Dyrda z epuls.pl.
Według ostatnich badań witrynę odwiedza blisko milion użytkowników miesięcznie.