Jak zapewnia wykonawca, nowy serwis Pekao24 został przygotowany w metodyce projektowania zorientowanego na użytkownika. Etap projektowania poprzedzono badaniami z udziałem klientów i serwisów konkurencji.Głównymi celami przebudowybyła poprawa ergonomii i user experience oraz wprowadzenie mechanizmów sprzedażowych w serwisie (cross-selling różnych produktów banku).- Zbadaliśmy jakie operacje wykonywane są najczęściej na rachunku i ułatwiliśmy dostęp do nich. Uprościliśmy interfejs, np. zmniejszając liczbę pozycji w menu działu ‘Rachunki’ z ponad 21 do 10 pozycji. Połączyliśmy dublujące się funkcje przelewów zdefiniowanych i listy odbiorców. – mówi Maciej Lipiec, User Experience Director w K2 Internet, która wykonała witrynę.Projektując architekturę informacji nowego serwisu K2 stworzyło interaktywny prototyp interfejsu użytkownika, który liczył 400 ekranów. Przygotowanie prototypu nowego Pekao24 umożliwiło zespołowi K2 przeprowadzenie testów usability z udziałem użytkowników na wiernej symulacji gotowego produktu przed rozpoczęciem produkcji. Wykonano także badania eye-trackingowe, co pozwoliło na optymalizację projektów graficznych.Zespół developerów K2 był wykonawcą szablonów stron dla nowego serwisu Pekao24 i współpracował z Pionem Informatyki Pekao podczas wdrożenia. Prace wykonane zostały zgodnie z obowiązującymi standardami sieciowymi z wykorzystaniem technologii AJAX.Dostęp do systemu posiada blisko 1,5 miliona klientów. Codziennie korzysta z niego około 300 tys. użytkowników.
Nowy system transakcyjny Pekao24
Może Cię zainteresować
WebInside.pl
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię
Najnowsze artykuły

Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się