Miesiąc temu właściciel Fkn.pl – serwisu traktującego o telekomunikacji – z powodu słabych przychodów reklamowych zdecydował się na sprzedaż serwisu. Dziś pojawiła się informacja, że witryna została sprzedana. Nowy właściciel, najpopularniejszy polski portal, Onet.pl potwierdził zakup wortalu. to jedno z najstarszych, a zarazem najbardziej popularnych wortali telekomunikacyjnych. Co miesiąc notuje do 2,5 mln odsłon, zaś liczba użytkowników serwisu wg badania Megapanel przekracza 300 tysięcy.
Wiosną serwis został wystawiony na sprzedaż za 100 tys. zł. Mówi się, że zakup Onet.pl oscylował wokół tej sumy, choć z pewnością był większy, bowiem Fkn.pl interesowało się kilka firm.
– Nie jest tajemnicą, że małe i średnie serwisy mają problemy z reklamą internetową. Współpracowałem z Ad.netem. W porównaniu do 2000 czy 2001 roku przychody serwisu znacznie malały. Takie witryny jak mój czy gsmonline.pl mogą mieć żal do Ad.netu, że nie promował wartościowych serwisów, tylko dzielił reklamy wszystkim po równo, by nikt zbytnio na ich brak nie narzekał – powiedział w wywiadzie dla IDG Radosław Wrocławski, były już właściciel Fkn.pl
– Dzięki wsparciu nowego właściciela, Fkn.pl zyskał nowe możliwości, które pozwolą na jego dalsze funkcjonowanie i udoskonalenie – napisał Wrocławski na stronie w do użytkowników serwisu.