Pinterest zalicza się do ścisłej czołówki serwisów, które zdecydowanie najwięcej zyskały na popularności w przeciągu ostatnich miesięcy. Tym razem przyszedł moment na wprowadzenie kolejnych ważnych zmian w sposobie funkcjonowania tego serwisu.
Pinterest cieszy się stale rosnącą popularnością – pomimo tego, że idea tego serwisu jest dość banalna, przyciąga on wielu użytkowników, którzy poświęcają wiele czasu na przeglądanie jego zawartości. Od pewnego czasu, rejestracja w Pinterest jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych użytkowników. Teraz przyszła kolei na firmy.
Od pewnego czasu, wiele osób dostrzegało ogromny potencjał, jaki ma do zaoferowania Pinterest dla użytkowników biznesowych, firm, czy konkretnych marek. W związku z tym, niedawno zapadła decyzja o uruchomieniu profili firmowych. Dotychczasowi użytkownicy mogą zmienić swój profil z prywatnego na firmowy lub założyć nowy.
Coraz większa liczba firm, obok Twittera, czy Facebooka, coraz częściej zaczyna wykazywać się aktywnością również w przypadku tego serwisu. Uporządkowanie kwestii rodzaju kont, to zdecydowany krok naprzód.
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię