Miniclip.com, jeden z największych na świecie serwisów z grami, zaprosił do współpracy polską markę Ostryga, zajmującą się budowaniem wizerunku i promocją w Internecie przez rozrywkę. Dzięki temu gra „Ping pong” przyciąga do serwisu Ostrygi ponad 100 000 użytkowników dziennie.– Jest to dla nas duży sukces szczególnie, że działamy zaledwie od kliku miesięcy. Udało nam się jednak w tym czasie pozyskać już szereg klientów i zdobyć sporą rzeszę stałych graczy naszych gier – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Serwis posiada stała grupę 30 milionów graczy i stanowi zbiór najpopularniejszych na świecie gier stworzonych w technologii Flash i Shockwave. Jako sprzedawca publikowanych gier, pomaga marce Ostryga w pozyskiwaniu klientów spoza terenu Polski. Dowodem siły promocyjnej serwisu jest także fakt, że w ciągu zaledwie tygodnia od opublikowania gry „Ping pong” na serwisie miniclip.com, baza adresowa newslettera Ostrygi zwiększyła się o ponad 1000 wpisów.