Domena.pl, jeden z najstarszych polskich operatorów domenowych i hostingowych, przedstawiła nową ofertę zmieniając jednocześnie wygląd i funkcjonalność serwisu internetowego. – Wracamy do gry – zapowiada Wojciech Gostomczyk, wiceprezes firmy Agnat.
Zmiana oferty została przygotowana z myślą o rosnących potrzebach klienckich. Wszystkie pakiety hostingowe uległy powiększeniu o kilkaset procent i są dopasowane do bieżących wymagań rynkowych. Klienci w przypadku dwóch wersji serwerów wirtualnych mają obecnie do dyspozycji nielimitowaną usługę transferu danych, a do wszystkich pakietów liczne dodatki.
Serwis internetowy także został poddany gruntownej przebudowie. – Projektując nową koncepcję wizualizacji strony duży nacisk położyliśmy na czytelną typografię i użyteczność witryny – mówi Wojciech Gostomczyk. – Kilka elementów zostało wdrożonych dzięki badaniom ankietowym, które przeprowadziliśmy wśród naszych klientów – dodaje.Realizowana strategia marketingowa firmy zakłada zwiększony rozwój marki Domena.pl oraz dalszą konsolidację rynku poprzez przejmowanie mniejszych graczy, którą firma skutecznie prowadzi od dwóch lat. W ubiegłym roku Agnat przejął między innymi firmę hostingową Lap.pl.Spółka Agnat ma swoją siedzibę w centrum Bydgoszczy i zatrudnia obecnie 61 osób. W sumie przedsiębiorstwo obsługuje ponad 50.000 klientów, wśród których znajdują się takie marki jak Cinema City, Getin Bank czy Herbapol.