W reklamy on-line w USA klika 6 procent amerykańskich internautów – czytamy w badaniu przeprowadzonym przez agencję medialną Starcom, wraz z siecią badającą konkretne grupy społeczne Tacoda i organizacją ComScore.Autorzy badania oświadczają, że otrzymane rezultaty ukazują nikłą reprezentatywność takiego wskaźnika jak CTR (jest to procent kliknięć w reklamę w stosunku do ilości jej wyświetleń). n
n
Oprócz tego, że “klikacze” są niedużą częścią audytorium, ich zachowanie mocno odróżnia się od zachowania zwyczajnych internautów. Tacy ludzie przebywają w Sieci cztery razy dłużej, niż zwyczajni użytkownicy, lecz koszt ich pracy jest nieproporcjonalny do ilości zmarnowanego czasu.n
n
Poza tym miłośnicy bannerów częściej od pozostałych wchodzą na aukcje internetowe, strony hazardowe i na wyszukiwarki pracy. Klikanie w bannery uwielbiają ludzie w wieku od 25 do 44 lat z rodzinnym dochodem poniżej 40 tysięcy dolarów rocznie. W USA taki dochód rodzinny jest dość niski.
Raport o miłośnikach bannerów reklamowych
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię