Reklamy wykupione w ramach kampanii w sieci Adkontekst będą emitowane na stronach portalu Interia.pl w ramach systemu reklamowego AdSearch, dla którego NetSprint dostarczył technologię.
Dzięki umowie podpisanej między firmami, powierzchnia reklamowa wydzielona w treści artykułów na stronach będzie udostępniana reklamodawcom sieci .
Zasięg sieci Adkontekst to już ponad 14,5 mln internautów.
Na mocy porozumienia o współpracy reklamy będą emitowane kontekstowo miedzy innymi na stronach: Biznes, Fakty czy Sport w portalu Interia.pl.
Przypomnijmy,AdSerarch był systemem reklamy kontekstowej portalu Interia.pl działającym od lata 2007 roku. Reklamy ukazywały się jako tradycyjne boksy reklamowe i linki tekstowe w wyszukiwarce Google, z której korzystał krakowski portal, na samej Interii oraz na stronach zapisanych do programu.
Interia o w połowie stycznia tego roku.