Sieć drogerii Rossmann w wyniku badań marketingowych zmienia swoją strategię w internecie i główny nacisk kładzie na porady dla kobiet. W ten sposób powstaje pierwsza strona dedykowana przede wszystkim kobietom, które szukają fachowego doradztwa.Projekt ma na celu dostarczanie użytkownikom szerokiego wachlarza porad oraz zachęcenie do odwiedzenia sklepów (300) zlokalizowanych w całej Polsce.
Na stronie zastosowano tzw. nawigację fasetową (faceted navigation) – mechanizm zorientowany na skojarzenia przekazywane przez internautę. Użytkownik nawigując po stronie tworzy pewien kontekst, który potem buduje treść strony wyświetlanej zgodnie z jego preferencjami.
Ponadto, osoba zainteresowana otrzymaniem porady na interesujący temat może wykorzystać do tego bazę wiedzy, tworzoną przez stały zespół redakcji portalu oraz przez 30 ekspertów z różnych dziedzin (kosmetolog, wizażysta, stylista, psycholog, prawnik itp.).
Wiedza dostępna jest w formie artykułów, blogów oraz multimedia. Każdy może także skierować swoje pytanie do eksperta.
Stronę oparto o CMS DynaXML autorstwa AMG.net. Ze startem witryny związana jest także instalacja sieci Infokiosków w większości drogerii Rossmann w całej Polsce.