Fuzja Stylów to pierwszy tego typu projekt muzyczno-wizualny w Polsce, organizowany przez markę LECH Premium. Namiastkę miksu stylów muzycznych, tanecznych i wizualnych, która czeka na uczestników wydarzenia, można już zobaczyć na specjalnej stronie stworzonej przez agencję OS3 multimedia.Podczas Fuzji Stylów zmiksowane zostaną arie operowe z muzyką elektroniczną, sety didżejskie obrazować będą tancerze klasyczni i akrobaci. Impreza odbędzie w nocy z 6 na 7 stycznia w hali Expo XXI w Warszawie.
– Strona www.fuzjastylow.pl ma zainteresować młodych ludzi samym wydarzeniem i przybliżyć jego charakter. Prezentując klimat imprezy, serwis łamie szablonowe myślenie o surfowaniu i nawigowaniu. Muzyka na stronie, łącząca brzmienie kwintetu smyczkowego z bitami w klimacie R’N’B i efektami elektronicznymi, jest przedsmakiem tego, co będzie się działo na imprezie – Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Serwis promowany jest przez kampanię reklamową w Internecie obejmującą portale (Onet.pl, Wp.pl), a także serwisy poświęcone muzyce i clubbingowi (m.in. Clubzone.pl, Clubber.pl, Houserka.pl) oraz komunikator gadu-gadu. Promocja wsparta jest marketingiem szeptanym, a także tradycyjnymi narzędziami ATL.