Ruszyła witryna internetowa “Kto zlecił” – główny element kampanii reklamowej prowadzonej przez markę odzieżową Reporter i agencję interaktywną OS3 multimedia. W akcji wykorzystano czarny humor i komiksowy styl oraz serwisy typu YouTube.Głównym medium kampanii jest serwis , gdzie można zapoznać się z zasadami konkursu i zgłosić zdjęcia lub filmy podejrzanych o zlecenie drastycznej obniżki cen produktów Reporter.
– Stylistyka całości przekazu, kampanii i serwisu www nawiązuje do klimatu filmu „Sin City” Franka Millera. Komiksowa kreska, przeciwstawne kolory, atmosfera tajemniczej zbrodni tworzą charakter czytelny dla grupy docelowej kampanii. Projektując stronę www oraz nagrywając multimedia i lektora, wzorowaliśmy się na kronikach policyjnych, znanych filmach gangsterskich i komiksach – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
W kampanii promującej serwis www.ktozlecil.pl wykorzystano marketing wirusowy na portalach typu youtube.com. wrzuta.pl, streemo.pl, marketing szeptany, mailing do własnej bazy i baz portali Onet i Interia i kampanię bannerową z dźwiękiem.