Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic.Kompleksowa realizacja serwisu , obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację niepowtarzalnego klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej.
Witryna spotkała się ze szczególnie ciepłym przyjęciem ze strony społeczności „Oliwkowa”, jak nazywają serwis jego stali bywalcy. Sama autorka bardzo aktywnie uczestniczy w jego rozwoju. Możliwość komentowania popularnych, codziennych wpisów autorki do internetowego Dziennika, jak i sekcji dotyczących podróży i książek, wspiera rozwój społeczności sympatycznych „Oliwek”.
Uruchomienie witryny nastąpiło równocześnie z premierą nowej książki Beaty Pawlikowskiej „W dżungli życia” oraz powrotem autorki do Radia ZET z audycją „Świat według Blondynki”.