Znany producent gier Techland zaprezentował swój nowy projekt internetowy – koncepcję serwisu informacyjnego traktującego o grach komputerowych, gdzie cała treść pochodzi od zewnętrznych dostawców. Na zgromadzone są recenzje gier z najważniejszych polskich mediów oraz opinie polskich graczy.
– Mamy już w Polsce kilkanaście profesjonalnych, świetnie prowadzonych gazet i portali traktujących o grach komputerowych. Dlatego też postanowiliśmy stworzyć platformę, dzięki której możliwe stałoby się połączenie opinii dwóch najpotężniejszych podmiotów: ludzi oraz mediów – powiedział Michał Dębek, Szef Marketingu w Techlandzie.
Na stronie internauci mogą sprawdzić najświeższe oceny konkretnej gry, opierając się albo na uśrednionej ocenie z najważniejszych polskich mediów, albo na najnowszych recenzjach z konkretnych mediów. Istotne są też opinie innych graczy – użytkowników serwisu. Również tu użytkownik ma możliwość zobaczenia średniej oceny lub przejrzenia co na temat gry uważają konkretni gracze.
Aktualnie w bazie znajduje się prawie 1000 gier i ponad 3000 recenzji.