Uruchomiony został nowy serwis korporacyjny TELE-FONIKA Kable S.A.
Głównymi założeniami projektu było odświeżenie szaty graficznej i zwiększenie funkcjonalności stron. Zmiany wymagało również dostosowanie strony www do przemian zachodzących w Spółce.Za realizację odpowiedzialna była agencja interaktywna Empathy Interactive.
– […] wykorzystując analizy statystyk oglądalności dotychczasowego serwisu www stworzyliśmy miejsce, które z sukcesem wspierać będzie działania komunikacyjne Grupy – mówi Tomasz Wesołowski, dyrektor generalny Empathy Interactive.
Wdrożenie zrealizowane zostało w oparciu o autorski system zarządzania treścią eiCMS.
Nowy serwis TELE-FONIKA Kable S.A. zawiera wiele ciekawych rozwiązań, takich jak interaktywna mapa przedstawicielstw handlowych, czy możliwość rozsyłania newslettera za pomocą platformy do mailingów. Serwis sukcesywnie rozbudowywany będzie o nowe funkcjonalności.