Pierwsza kampania telewizyjna Google wykorzystująca narzędzie Google TV Ads poświęcona jest przeglądarce Chrome. Klip reklamowy ma ukazać łatwość obsługi tej aplikacji.
Klip stworzony jest przez japoński oddział firmy Google. Początkowo miał trafić tylko na YouTube, gdzie wyświetlono go już ponad 2,3 miliona razy. Całość prezentuje się tak:
Google od jakiegoś czasu intensywnie promuje swój produkt za pomocą materiałów wideo. Najnowszym projektem firmy jest witryna , która za pomocą YouTube przedstawia funkcje przeglądarki w 11. rożnych filmach.
Materiały te mają przyciągnąć nowych użytkowników do Chrome, które ciągle pozostaje w tyle za konkurencją jeśli chodzi o zasięg użytkowników. Według najnowszego wydania Ranking.pl Chrome posiada w Polsce zasięg 1.3%, gdzie lider rynku Firefox 3 notuje 41.4%.
Na koniec jeszcze ciekawostka: porównanie wyników oglądalności Chrome i Safari: