O twórcach YouTube ostatnio było głośno za sprawą przejęcia Delicious.com, którego właścicielem dotychczas było Yahoo. Kolejnym zakupem twórców YouTube jest firma, której oprogramowanie pozwala na śledzenie i analizowani aktywności internautów na Facebooku i Twitterze.
Wiadomość dotycząca sprzedaży Delicious założycielom YouTube’a pojawiła się pod koniec kwietnia. Yahoo oficjalnie poinformowało, że aktualnie trwa proces przygotowawczy, który ma się zakończyć przed końcem czerwca br. Od tego momentu popularne „delicje” oficjalnie zmienią właściciela.
Tym razem przejęta została firma Tap11, która stworzyła oprogramowanie dedykowane dla osób prowadzących firmy. Umożliwia ono śledzenie tego, co internauci mówią na temat firmy w najpopularniejszych serwisach społecznościowych takich jak Twitter i Facebook.
Chad Hurley i Steve Chen postawili sobie za cel stworzenie platformy, która umożliwi użytkownikom zapisywanie linków, dzielenie się i odkrywanie nowych treści. Podstawą będzie oczywiście serwis Delicious, ale zostanie on rozszerzony o możliwości jakie oferuje Tap11.
Udostępnij ten artykuł