Wartość (marketingową i nie tylko) Web 2.0 dostrzegają już wszyscy gracze internetowi – od małych stron po rozbudowane portale. Kolejną witryną, która zdecydowała przebudować swe zasoby jest księgarnia religijna Gloria24.pl.Twórcy stworzyli kilka nowych modułów, które mają usprawnić realizację zamówień. Dla przykładu każdy klient ma już możliwość śledzenia swojego zamówienia oraz korzystania ze „schowka”, w którym może przechowywać produkty nawet przez miesiąc.
Nowe funkcjonalności są przystosowane zarówno dla „starych wyjadaczy Ineternetu” jak i tych, którzy w Internecie stawiają pierwsze kroki. Po wejściu pierwszy raz na stronę www.gloria24.pl wyświetla się informacja, jak zrobić zakupy w księgarni. Dodatkowo, nad bezpieczeństwem użytkownika czuwają konsultanci, z którymi można się kontaktować mailowo, telefonicznie, poprzez Skype czy komunikator Gadu-Gadu.
Gloria24.pl stara się być obecna w innych mediach. – Chcemy przekonać do zakupów internetowych ludzi, którzy do tej pory ograniczali się tylko do zwykłych księgarń, a te często nie są w stanie prezentować pełnej oferty, szczególnie małych firm – mówi Kinga Polak, dyrektor ds. promocji Gloria24.pl. Dlatego staramy się być obecni w innych mediach, szczególnie w radiu i prasie, by zachęcić do skorzystania w przyszłości z bogactwa Internetu, przeciętnego Kowalskiego”.
Gloria24.pl zapowiada, że już niedługo użytkownicy będą mogli wiele zyskać na pisaniu e-recenzji.