Przez minione 5 miesięcy wydawcy stron biorących udział w programie Skąpiec.pl zarobili ponad 100000 zł. Zdaniem porównywarki to wynik starannego dopasowania form reklamowych do treści poszczególnych witryn.
Skąpiec.pl swój program partnerski w lipcu 2009 roku. Adresowany jest on do posiadaczy serwisów internetowych. Prowizja naliczana jest od każdego użytkownika, który zostanie przekierowany z Serwisu Partnerskiego na Skąpiec.pl (klikając na formę reklamową), a następnie przejdzie na stronę współpracującego z porównywarką sklepu.
Prowizja ta wynosi 80 % wartości opłaty netto, jaką Skąpiec pobiera za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców. To najwyższa stawka w segmencie porównywarek cen.Od stycznia do maja 2010 roku serwisy partnerskie, biorące udział w programie zarobiły ok. 100 000 zł. – Podczas współpracy z naszymi Partnerami kładziemy nacisk na zapewnienie szerokiej gamy widgetów, których wielkość i design można starannie wkomponować w treści prezentowane na stronie wydawcy. Im mniej będą one nachalne, tym lepiej pozwolą zmonetyzować ruch na danym serwisie – podkreśla, specjalista ds. PR serwisu.