W ciągu pierwszych sześciu miesięcy działania twórcom projektu Webshake udało się pozyskać inwestora, liczne grono widzów i partnerów oraz przeprowadzić relację z międzynarodowych targów MIPTV w Cannes. to młoda telewizja internetowa, która wystartowała w pierwszych dniach 2010 roku. Projekt tworzony jest przez trzech pasjonatów nowych mediów – Dominika Szarka, Marcina Jaśkiewicza i Kamila Janika. W cotygodniowych odcinkach poruszają oni tematy związane z internetem, nowinkami technologicznymi i gadżetami, prezentując je w sposób przystępny dla przeciętnego internauty.Już w pierwszych tygodniach działania udało się nawiązać współpracę z profesjonalnym studiem filmowym Studio So Interactive, które uczestniczyło w produkcji 7 pierwszych odcinków. Kamieniem milowym w rozwoju młodego projektu było pozyskanie partnera biznesowego w postaci spółki Bright Berries, kierowanej przez doświadczonego e-biznesmena Rafała Hana (m.in. Ciufcia.pl) i zawiązanie spółki.Dzięki cennym kontaktom i doświadczeniu partnera, Webshake.tv pojawił się w kwietniu na międzynarodowych targach telewizyjnych MIPTV Cannes 2010 w roli jedynej polskiej telewizji. Dzięki temu polscy widzowie mogli obejrzeć materiały z ceremonii rozdania nagród International Digital Emmy Awards oraz Content 360, a także liczne wywiady z przedstawicielami największych telewizyjnych i internetowych marek świata.Wśród największych dotychczasowych partnerów biznesowych i mediowych Webshake.tv można wymienić takie marki, jak Orange, eCard, Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl, czy portal dlaStudenta.pl. Dzięki owocnej współpracy z zaufanym gronem wydawców, oglądalność programu w ostatnim miesiącu pierwszego sezonu (4 odcinki w czerwcu 2010) wyniosła ponad 130 000 wyświetleń.Obecnie w przerwie między nowym sezonem, który ruszy już we wrześniu, publikowana jest specjalna seria wakacyjna Webshake.tv Summertime. W planach na drugą połowę roku jest także sukcesywne tworzenie kolejnych programów utrzymanych w tematyce nowych mediów i technologii oraz uruchamianie nowych projektów powiązanych z bieżącą działalnością. W ostatnich dniach twórcy Webshake.tv uruchomili także , na którym piszą o swoim stylu prowadzenia biznesu i idei, która stoi za ich działaniami.Partnerem medialnym Webshake jest Webinside.pl. Wszystkie odcinki audycji można zobaczyć tutaj:
Webshake.tv po pół roku: inwestor, stali widzowie i rozgłos
Może Cię zainteresować
WebInside.pl
Udostępnij ten artykuł
Zostaw komentarz lub opinię
Najnowsze artykuły
Chcesz umieścić swoją reklamę w portalu WebInside.pl?
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy interesujące formy reklamy.
Skontaktuj się