Oficjalny serwis internetowy Wisły Kraków jest odwiedzany przez największą ilość użytkowników spośród oficjalnych i nieoficjalnych klubowych serwisów piłkarskich w Polsce. Prezentujemy także czołówkę serwisów sportowych w Polsce. Badanie Megapanel PBI/Gemius zostało przeprowadzone w październiku br. W okresie tym oficjalny serwis Wisły Kraków odwiedziło blisko 85 tys. użytkowników. Jest to najlepszy wynik spośród wszystkich polskich witryn klubowych. Na drugim miejscu uplasował się także wiślacki serwis – wislakrakow.com z liczbą ponad 75 tys. użytkowników. Obydwa wiślackie serwisy stanowią czołówkę polskich witryn o tej tematyce. n
n
– Warto zaznaczyć, że badanie to zostało przeprowadzone w okresie przed wprowadzeniem nowego portalu, który jest o wiele bardziej atrakcyjny, a nam daje większe możliwości prezentowania informacji i materiałów specjalnie przygotowywanych dla naszych sympatyków – mówi rzecznik prasowy Wisły, Jerzy Jurczyński.
Witryny klubowe: megapanel PBI/Gemius, październik 2005
Lp. |
nazwa | użytkownicy (real users) | odsłony | zasięg |
1 |
wisla.krakow.pl |
84 476 |
1506 426 |
0,86% |
2 | wislakrakow.com | 75 673 | 2411 901 | 0,77% |
3 | PZPN.pl | 75 036 | 624 179 | 0,76% |
4 | legialive.pl | 67 148 | 2335 947 | 0,68% |
5 | lech.poznan.pl | 36 044 | 744 100 | 0,37% |
6 | legia.net | 32 890 | 1589 198 | 0,33% |
7 | legia.com.pl | 24 939 | 611 100 | 0,25% |
Kategoria sport
Dotarliśmy do danych megapanelu za wrzesień 2005. W kategorii sport prowadzą serwisy sportowe portali internetowych (Onet, WP, Interia i Gazeta). n
n
Na kolejnych miejscach znajdują się już ze sporą stratą serwisy 90minut.pl (307 tys. użytkowników), livescore.com (202 tys.) i sts.pl, który zanotował 142 tys. unikalnych gości. n
n
Na 8. miejscu plasuje się serwis sportowefakty.pl (119 tys.), następnie na 9. – sports.pl (105 tys.). Dziesiątkę zamyka pierwsza witryna klubowa w tym zestawieniu – wisla.kraków.pl z 103 tys. unikalnych użytkowników.